WooCommerce
Üzlet

HVG megjelenés: Új biznisz, új élet

Szilvágyi-Szeli Péter: Új biznisz, új élet | Üzlet | HVG Extra Business

A haldokló klasszikus vállalkozási modellek helyett válassz újgenerációs modellt: vállalkozási ötletek újgenerációs vállalkozás felépítéséhez.

KÉP FORRÁS: Digitális Vállalkozás

Vállalkozási ötletek újgenerációs vállalkozás felépítéséhez

A technológiai fejlődésnek köszönhetően életünk jelentős változásokon ment keresztül az elmúlt évtizedben mind üzleti, mind társadalmi szempontból. Az egyre kevésbé hatékony klasszikus vállalkozási modellekkel szemben mind inkább újgenerációs modellek nyernek teret, amelyek sok mindenben ellentmondanak a régi iskolának.

Egy újgenerációs vállalkozás jellemzően arra törekszik, hogy élhető és hosszú távon is fenntartható legyen.

Elsődleges célja a szimpla bevételnövelés helyett a profittömeg növelése, ennek érdekében a klasszikus marketing helyett az exponenciális növekedésre helyezi a hangsúlyt. A bevétele részben vagy lehetőség szerint egy az egyben passzív jövedelemre épít, működése földrajzi helytől független, tevékenysége pedig kis energiaráfordítással bármikor könnyen átváltható egy másik termék- vagy szolgáltatáskörre.

A 2017. március 16-án, pénteken megjelent HVG Extra Business 2017/01. lapszámában négy vállalkozási ötletet mutatok be újgenerációs, pénztermelő vállalkozás felépítéséhez. Érdekel a téma?

Ugorj le az újságoshoz és olvasd el…

…vagy fizesd elő a HVG Extra Business-t, hogy ne kelljen ugrálnod. 🙂


Kattints, és szólj hozzá!

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Feljebb

Pin It on Pinterest

Tetszett a cikk?

Oszd meg az ismerőseiddel is!