WooCommerce
Dropbox

Dropbox Paper: együtt működünk


Dropbox Paper: hogyan teszi könnyebbé a munkát?

A legutóbbi, Dropbox-szal kapcsolatos cikkünkben már említettük a Dropbox Paper-t. Most megmutatjuk nektek részletesen “a papír használatát”.

A Paper egy produktivitást segítő alkalmazás, amelyet ügyesen építettek a Dropbox tárhelyszolgáltatására. A lényege, hogy könnyen, gyorsan, de legfőképpen produktívan tudj együtt dolgozni a csapatoddal, legyen a cél egy sima to-do-list közös kezelése, a weboldalatok új tartalmainak együttes megalkotása vagy akár komplex projekt menedzselés az ügyféllel közösen.

Szinte mindennel elbír

A Paper már nem csak a szöveges fájlokat támogatja, hanem számos jól ismert és széles körben elfogadott szolgáltatást használhatunk benne, mint a Google Docs, Microsoft Office, OneNote, Evernote és a Quip. Ezeken felül kezeli még a YouTube videókat, SoundCloud hang fájlokat, GIF vagy egyéb kép formátumú médiaelemeket.

Fogd és húzd képgaléria

Használd akár webes ügyfélkezelésre a Papert! Ebben az esetben a képeket akár az asztalról be tudja húzni egyszerűen az ügyfeled, a Paper ezeket szépen átméretezve és kollázsszerűen elrendezi. Gyors, hatékony és látványos megoldás lehet azon munkafolyamatok elvégzésére, ahol képeket cseréltek egymás között.

Táblázat létrehozása egyszerűen

Ahhoz, hogy táblázatot tudj megosztani egy másik féllel, csak vidd a kurzort egy új sorba és kattints a plusz gombra. Ekkor automatikusan megrajzol egy 2 x 2-es táblázatot, amit könnyedén egyedivé alakíthatsz akár új oszlopok vagy új sorok hozzáadásával, esetleges törlésével. A lényeg a metszéspontokon lesz, ezekre kattintva érheted el a további szerkesztő funkciókat.

Egyedi szöveges elemek gyorsan

A Dropbox Paper számos lehetőséget kínál szövegek bevitelére, kezdve a címsoroktól egészen az emoji jelekig. A címsorokat a # karaktert leütve tudod létrehozni, egy szóköz és már írhatod is a címet. Ezek  a leggyakrabban használt szövegtípusok:

  • Elsődleges címsor: # cím
  • Másodlagos címsor: ## cím
  • Harmadlagos címsor: ### cím
  • Lista létrehozása: – listaelem
  • Számozott lista: 1 első listaelem
  • Térelválasztó: — (három kötőjel)

És végül az emoji jelek használata:

Felkérés együttműködésre

Igen egyszerűen be lehet vonni a munkába más tagokat, csak kezdjük el @ karakter után beírni a nevét vagy emailcímét és máris értesítést kap, hogy felkérték a Paper-ben való részvételre. Így nem kell tallózni és keresgélni, gyors és rugalmas megoldás.

Mindenről értesülhetsz

A legutóbbi frissítés óta már használhatóak az értesítési funkciók is, mind asztali, mind mobil alkalmazásokon. Így könnyedén információhoz juthatsz az egyes folyamatok részeredményeiről. A csengő ikonra klikkelve egyszerűen jelezheted aktuális munkafolyamatodat a többi tag számára.

Verziókezelés

Tegyük fel, hogy változtatunk egy dokumentumon és már a CTRL+Z billenyű kombinációval sem tudjuk visszahozni azt a részt, amit szeretnénk. Nincs probléma, csak vissza kell keresni egy régebbi verziót az aktuális fájlból. Ezt a webes felületen egyszerűen megteheted. Itt csak az előzmények funkciót kell keresned a jobb felső sarokban és megnyitni azt, amiben még megtalálod a fontos dokumentumrészt. Az események ablakban több mindent láthatsz, mint a feltöltött fájlok közelmúltbéli változásait és azt is, hogy a csoporton belül ki használta az adott fájlt.

A használatra kiadott béta verziót elkészítették iOS és Android eszközökre is, így még hatékonyabb lehet a munka a nap folyamán.

Itt tudsz bejelentkezni a Dropbox Paper felületére és elkezdeni valóban produktív módon dolgozni.

Szerinted a te vállalkozásodban a Dropbox Paper alkalmazásával eredményesebb lenne a munka? Milyen produktivitást segítő alkalmazást használtok jelenleg?

﹀ Oszd meg velünk egy hozzászólásban!


Kattints, és szólj hozzá!

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Feljebb

Pin It on Pinterest

Tetszett a cikk?

Oszd meg az ismerőseiddel is!