WooCommerce
AdEspresso

Pixel Caffeine: Facebook pixel kezelés WordPress-ben, egyszerűen


Pixel Caffeine: Facebook pixel kezelés hajhullás nélkül

Miben segítheti a digitális vállalkozásodat az AdEspresso új WordPress bővítménye, a Pixel Caffeine? Éppen itt volt az ideje egy valóban jól használható Facebook pixel kezelő bővítménynek, hiszen te is láthatod, milyen mértékben dübörögnek a hirdetések a közösségi oldalon. Röviden leírjuk neked, miért érdemes használnod, és hogyan működik valójában kb. 10 perces időráfordítással a bővítmény. A Pixel Caffeine-nel könnyen nyomon tudod követni a Facebook hirdetéseid konverziójának hatékonyságát, emellett létre tudod hozni egyéni célközönségeidet néhány kattintással. A legtöbb pixel kezelő bővítmény telepítése és beállítása elsőre macerásnak tűnik: vajon a Pixel Caffeine is ezek körébe tartozna? Derítsük ki együtt, miért éri meg használnod.

Miről is szól a Facebook konverziókövetés?

Mielőtt magáról a bővítményről szót ejtenénk, fontos, hogy megértsd a Facebook konverziókövetés lényegét, hogyan segíti a hirdetőket a Facebook a pixel (képpont) segítségével.

A Facebook hirdetéskezelőn belül a Facebook pixel segítségével tudod mérni a hirdetések konverzióját, a rendszer ez alapján méri és küldi az adatokat a weboldaladról a hirdetéskezelő felé. A Facebook hirdetéskezelő oszlopok menüjében számos, ezekből az adatokból felépülő jelentés közül választhatsz, amelyek megmutatják a hirdetéseid teljesítményét. Amennyiben a Facebook pixelt nem hozod létre a Facebook hirdetéskezelőjében, illetve nem helyezed el megfelelően a weboldaladon, úgy a bővítmény nem tud valós adatokat küldeni a Facebook számára.

A felület bal oldalán megtalálod a konverziók listáját, ezen belül válaszd ki a weboldal  menüpontot.

Itt láthatod azt a 9 lehetőséget, amelyből kiválaszthatod, hogy mi a valódi célod a hirdetésekkel. Mögötte az eseménykódokat sorolja, ezek közül az általad kiválasztottakat kell beillesztened a Facebook pixelbe, a megfelelő helyre.

Miért fontos a konverzió követés?

  • Tisztában leszel azzal, milyen ROI (megtérülési) mutatókkal dolgoznak a hirdetési kampányaid
  • A nagyobb tesztelési lehetőség több konverziót eredményez
  • Létrehozhatod a saját remarketing közönségedet és így konkrétan nekik célozhatod a hirdetéseket

Mindezt most GYORSAN és INGYENESEN meglépheted!

Facebook pixel kezelés egyszerűen, könnyedén

Sok digitális marketing iránt érdeklődőnek komoly feladat lehet a Facebook pixel telepítése, ezért most végigmegyünk rajta lépésről lépésre, hogyan tudod megtenni a Pixel Caffeine bővítmény segítségével. A WordPress bővítmény telepítése igazán egyszerű. Innen tudod letölteni a plugint.

A Facebook képpontod a Pixel Caffeine segítségével pár kattintással és bármiféle kódolás nélkül beégeti magát a weboldalad kódjába. Ez azért elég vagány, nem?

Ha rendszeresen hirdetsz a Facebookon és WordPress oldalad van, biztosan találkoztál már néhány fizetős Facebook pixel kezelő bővítménnyel, amelyek a Pixel Caffeine-hez hasonló szolgáltatást nyújtanak, a Pixel Caffeine azonban teljesen ingyenes. Ezen felül az AdEspresso folyamatosan frissíti a plugint, hogy még hatékonyabban tudjunk dolgozni vele.

Nézzük, hogyan tudod néhány perc alatt telepíteni WordPress-ben a bővítményt. Ezután több órányi kódbindzsizés és időégetés helyett néhány kattintásból létre tudod hozni a saját Facebook célközönségeidet és célzottan tudsz nekik hirdetni. Szexi, nem?

Az egésznek a tetejébe integrálni tudod a Facebook dinamikus hirdetéseket a WooCommerce-be, így automatikusan nyomon tudod követni, hogy a látogatók miket tekintenek meg a honlapodon (termék neve, kategória és akár termék címkéket is). Most a Facebook és az Instagram összes dinamikus retargeting lehetősége valóban kinyílt feléd. A kérdés csak az, hogy élsz-e velük?

Pixel Caffeine: telepítés lépésről-lépésre

Jelentkezz be WordPress weboldaladra és válaszd a Plugins, vagy ha magyar nyelvű a CMS-rendszered, a Bővítmények menüpontot a bal oldali admin menüből, majd itt kattints az Add New vagy Új hozzáadása gombra.

A kereső mezőben keress rá: Pixel Caffeine és kattints a Telepítés gombra (Install Now).

Ezt követően telepítés után aktiválnod kell a bővítményt, majd csatlakoztasd a Facebook hirdetői fiókodat és a nyomon követési opciókat beállítva már meg is vagy a telepítéssel.

Mire használd a Pixel Caffeine bővítményt?

A Pixel Caffeine-t elsősorban a weboldaladon történő konverziók követésére használhatod. Így folyamatosan nyomon követheted a Facebook kampányaid tényleges működését, eredményeit, illetve ez a legegyszerűbb  módja, hogy létrehozz olyan egyedi célközönségeket, akik tőled vásárolnak a WordPress oldaladon. A bővítménnyel tehát egyedi célközönségeket, egyedi konverziókat és címkéket hozhatsz létre, és a Facebook hirdetési fiókoddal automatikusan szinkronizálhatod ezeket.

Íme 5 Facebook remarketing kampány ötlet

1.) Célozd újra az összes korábbi weboldal látogatódat

Hozz létre egy listát az eddigi weboldal látogatóidból, így Facebookon újra el tudsz adni nekik, hiszen amint meglátják a logódat / márkádat, máris be fog ugrani nekik, hogy már pénzt költöttek nálad. Miért ne tennék meg újra? Be tudod állítani, hogy a minimum 7, de akár 180 nappal ezelőtti oldallátogatókat gyűjtse össze a Facebook pixel.

Például a MailChimp a Facebook hirdetésével a követői figyelmét hívja fel a múlt hónap összes új fejlesztésére:

2.) Célozd újra azokat, akik felkeresték a landing oldalaidat

Nem minden látogató konvertál egyből egy adott landing oldalra érkezve. Ezért érdemes lehet további üzenetekkel és akciókkal újracélozni ezeket a vevőjelölteket. Sőt, mivel a pixelezésből már tudod, hogy melyik termék vagy szolgáltatás érdekelte az adott személyeket, meg tudod kínálni őket egy rövid üzenettel, pl.: “Tudd meg hogyan használd a XXX terméket!”. Keltsd fel bennük újra és újra a kíváncsiságot, tanítsd őket a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és előbb-utóbb vásárolni fognak!

3.) Blog olvasottság kutatása és szegmentálása

Azok az emberek, akik már olvasták az eddigi blog cikkeidet, minden valószínűság szerint érdekeltek lehetnek a cikkek által meghatározott témákban. Sokkal nagyobb valószínűséggel fognak rákattintani ugyanabban a blog kategóriában vagy rovaton belüli ajánlataidra.

Például az Ahrefs újra és újra megosztja az eddigi blogbejegyzéseit, mivel vannak olyanok, akik már olvastak az adott kategóriába tartozó cikkeket, így releváns tartalom lesz számukra.

4.) Célozd újra a vásárlóidat terméktípus szerint

A kutatások szerint az Amerikai Egyesült állapokban az Adobe termékcsalád teljes bevételének 41%-a visszatérő vásárlóktól származik. Aki már egyszer megvásárolt egy márkát, nagy valószínűséggel újra fog ilyet vásárolni. Hozz létre Te is egyedi kampányokat és kaszálj nagyot az eddigi vásárlási szokások alapján.

Egy másik jó ötlet lehet az upsell. Mi is ez? Például, azoknak, akik már megvásároltak egy pólót egy sorozatból, felajánlhatod, hogy vásárolják meg a sorozat többi darabját is.

5. Célozd meg az ingyenes verziód felhasználóit

Ha szoftverben utazol, akkor érdemes foglalkoznod az ingyenes teszt verzióra regisztrált felhasználókkal, hogy ténylegesen fizető ügyfelekké váljanak. Hozz létre olyan válogatott listát, akik fizetnének is a szolgáltatásodért. Ez mind lehetséges a Pixel Caffeine segítségével.

Például az érdekeltek számára hasznos útmutatókat adhatsz vagy webinarokat tarthatsz a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatosan, hogy az emberek könnyebben megértsék annak előnyeit. Itt láthatsz rá egy jó példát:

Most már látod azokat a lehetőségeket, amelyeket alkalmazva akár Te is el kezdheted használni a Pixel Caffeine-t a saját WordPress honlapodon. Vágj bele, hozz létre néhány ütős Facebook remarketing / retargeting kampányt, amelyek igazán hatékonyan konvertálnak.

Neked mennyire jön be a Pixel Caffeine? Írd meg nekünk a tapasztalataidat, ha telepítetted és használtad a bővítményt! Mi is teszteljük, amiről be fogunk számolni.

﹀ Oszd meg velünk egy hozzászólásban!


Kattints, és szólj hozzá!

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Feljebb

Pin It on Pinterest

Tetszett a cikk?

Oszd meg az ismerőseiddel is!