WooCommerce
Dropbox

Dropbox funkciók: hatékonyabb csapatmunka

Produktív Dropbox funkciók | Dropbox | Digitális Vállalkozás

A Dropbox funkciók alkalmazásával jóval hatékonyabbak lehetünk a csapatmunkában. Az új lehetőségek még jobban összehozzák az adott projekten dolgozókat.

KÉP FORRÁS: dropbox.com

Dropbox funkciók: legyen produktívabb a nap!

Elméletileg a csapatmunka Dropbox-on belül eddig is egyszerűnek és elégnek bizonyult. Viszont a megfelelő kommunikáció hiánya nehézkessé teheti a közös munka hatékonyságát. Ezért jöttek létre a csapatmunkát támogató Dropbox funkciók. Segítségükkel könnyedén elkerülhetjük a felmerülő akadályokat. Nézzük meg ezt a négy lehetőséget, ami a Te vállalkozásodat is újabb szintre emelheti.

1.) Tárhelyproblémák megoldva

Egy termékeny hónapban szinte mindennapos az óriási méretű fájlok létrehozása, legyen az videó vagy akár fotó. Visszatérő probléma, hogy napról-napra növeli a csapat egy már amúgy is combos könyvtár tartalmát, hiszen folyamatosan dolgoznak benne. Így sokak kiesnek a tökéletes adatszinkronizációból,  a következő üzenet kíséretében: “A merevlemezén kevés a hely.” Ez a probléma az idő múlásával csak fokozódhat, hiszen folyamatosan esnek ki a projekten dolgozó tagok a csapatból, ez pedig nem túl hatékony.

A felhasználóknak sokszor lehetetlen időt szakítani az adattároló rendezésére. A megoldást a Smart Sync nyújthatja, hiszen segítségével nem kell minden Dropbox-ban tárolt fájlt letöltenünk adott eszközünkre. Be tudjuk állítani, hogy egyes tartalmak csak online tárolási módban töltődjenek fel a Dropbox-ba. Így a jövőben nem kell aggódni a projekt hatékonyságán, hiszen mostantól minden adat maradhat a felhőben.

Smart Sync szinkronizáció

2.)  Egységben az erő

Sokszor 1-2 napba telik, mire a kollégák visszajeleznek egy adott projekttel kapcsolatban. Kész káosz lehet néha egy-egy tervezés során az adatrögzítési módok egyesítése. Például az e-mailek, a tervező tábla, cetlizés és a szöveges üzenetek hasznosak lehetnek a tervezés során, de igencsak hosszadalmas ezeket digitális formátumba konvertálni, hogy online mindenki számára elérhető legyen.

dropbox kommunikáció

Az új kommunikációs funkció a Paper. Használata igen csak megkönnyíti a tervezés utáni projekt menedzselést, mint például a feladatok kiosztása. Egységesíti a csapatot, hiszen látják, kinek mi a feladata, és egy helyen megtalálhatók a visszajelzések. Háromféle módon üzenhetünk vele: szöveg, kép vagy videó formátumban. Meg tudjuk adni, hogy a visszajelzésre elég egy megjegyzés vagy például szerkesztenie kell a kollégának egy adott fájlt. Szerinted ez a megoldás a vállalkozásodban is jobban egységesíti a közös munkaterületet? Hiszen így jóval hatékonyabban folyhat a munka a jövőben.

3.) Az együttműködők nyomon követése

A Te visszajelzésed már kész, de a kollégák valamiért még lustálkodnak? A harmadik új Dropbox funkció tökéletes megoldás a nyomon követésre. Ezután egyszerűen láthatod, hogy az általad létrehozott fájlt az együttműködők közül ki nyitotta meg, ki dolgozott benne és ki szerkeszti jelenleg is. Már ez is nagy segítség lehet, viszont ezen felül meg lehet sürgetni azokat a csapattagokat, akik még nem foglalkoztak a feladatukkal, de az idő már szorít. Ismerős a szituáció?

projekttagok nyomonkövetése

4.) Amiről nem tud, az nem fáj

Sokszor az egész csapatnak kimegy egy körüzenet e-mailben, amiben elég lenne csak két együttműködőnek információt cserélnie. Konfliktusok sokasága indulhat ki ebből a rossz szokásból.

egyszerűbb kommunikáció

A negyedik funkció erre a problémára nyújt megoldásokat. Fájlokat oszthatunk meg közeli együttműködőinkkel, akár úgy, hogy nekik nincs is Dropbox fiókja. Így biztosan azt fogod látni és csak arról fog informálni, amire ténylegesen szükséged van.

A produktivitást támogató Dropbox funkciók jó hatékonyságfokozók: kevesebb aggodalom és konfliktus, produktívabb munkavégzés.

Belegondoltál, hogy nálad ezek a rendszerelemek megfelelően működnek-e? Hiszen a vállalkozásod alapja a jó kommunikáció, mind a külvilággal (megbízók, ügyfelek), mind házon belül (cégen belüli informálás). Amikor egy csapaton belül megfelelő alapokon halad az együttműködés, mindenki jóval nyugodtabb, és az időt a munkára lehet fordítani, nem a körülmények tisztázására. A funkciókat használva a tagok újra megszerethetik a munkájukat, mert a csapatban az információ áramlás megfelelő lehet.

Te használod a vállalkozásodban a fenti Dropbox funkciókat?

﹀ Oszd meg velünk egy hozzászólásban!


Kattints, és szólj hozzá!

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Feljebb

Pin It on Pinterest

Tetszett a cikk?

Oszd meg az ismerőseiddel is!